Khamis, 29 Julai 2010

Dunia Baru untuk Anita

Ermmm almost 3 week already aku kat Uitm Shah Alam...taking Mass Comm course..bg aku ok la..cume...
ok first day aku kat cne, sangat lah penat..mana tak nyer..i have to walk from one place to another..dah la uitm tu besar gedabak..! kne jalan kaki plak..tp salah i jugak..sape suruh tak naik bus..tp bus uitm tu tak nk berhenti pon..pelik aku..jenuh tahan..tak berhenti pon..nak naik bus rapid leh je..tp tak ke haru, dari 1 tempat ke tmpat len dah kne seringgit..daftar plak bukan 1 tmpt, tp byk tmpt..ambil gmbr tmpt len,bg fail pelajar tmpt len...so kne g byk tmpt la kan? so aku decide jalan kaki...tp taklah aku sangka, seJAUH itu...what ever it is, aku ok lagi...macam2 jadi sebenarnyer...tp dah tak bpe igt...

pasal study plak...i dont know why la..aku makin tak dpt terima cara pembelajaran kat ctu..everything rush..tu rush, ni rush..smpai tak terkejar aku dibuatnyer...mngkin la aku ni lembek...mse poly dulu..manje..masuk u...everything u have to do it by yourself..agak la kelam disitu...tp nk wat cmne..dah blaja kan...bile lg nk merasa hidup sendiri ng cara cmtu...asyik nk senang jer...payah la...

aku tak leh blah la...aku igt mse poly dulu..puan saabiah la yg paling gerun..yg paling menakutkan kalu time kelas dia...n unfortunely, i have to face it twice right now...kali ni puan bariah ismail...lebey kurang same...time kelas dia..aku kecut perut...cuak..semua ada..padahal dia ok je..tp aku je yg takot lelebey...tp elok gak...sbb takot,kita wat keje dia..klu wat sambil lewa,aku tak aku men2 je dlm kelas dia...tp aku takot la...huhuhuhuhu...

nnt ada quiz n test...aku tak bpe nk yakin aku leh wat...mngkin aku akan makin teruk kali ni...aku dah study..tp tak masuk kepala..!!! tak tau ngape..bhsa dlm bi ke,otak aku dah tak befungsi ke..aku tak tau..tp mmg payah nk terima ilmu....baru lg kot kan? aku cube le wat yg terbaik...

ok tu je wat msa ni...ble ada msa aku taip lagi benda2 mengarut yg terjadi dlm hidup aku nih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan